Звіт
про роботу пришкільного оздоровчого табору з денним перебуванням
«Веселковий дивограй» при Жаданівській середній загальноосвітній школі І-ІІІ
ступенів
Пришкільний табір відпочинку «Веселковий дивограй» з денним перебуванням дітей за екологічним напрямком працював з 29 травня по 15 червня 2018 року. У таборі відпочивало 72 учні. Вихователями працювали вчителі школи. Завданнями забезпечення повноцінного літнього відпочинку в пришкільному таборі були:
• створення у дітей хорошого емоційного настрою, привнесення почуття романтики
в повсякденне життя;
• виховання громадянських якостей і почуттів;
• виявлення інтересів, захоплень дітей, розвиток бажання отримати нові знання, вміння, навички;
• навчання дітей діяти у колективі; розвиток дитячого самоврядування;
• привчання до самообслуговування, залучення до трудових справ на користь і радість оточуючих.
• виховання громадянських якостей і почуттів;
• виявлення інтересів, захоплень дітей, розвиток бажання отримати нові знання, вміння, навички;
• навчання дітей діяти у колективі; розвиток дитячого самоврядування;
• привчання до самообслуговування, залучення до трудових справ на користь і радість оточуючих.
Організація
відпочинку передбачала різноманітність вибору заходів, можливість кожного
вихованця задовольнити свої потреби. Всі види виховної діяльності в таборі
здійснюються відповідно до режиму дня. Робота проводилася згідно плану виховної
роботи. Все це висвітлювалося на спеціальному сайті. Діти та їхні батьки мали
змогу щоденно знайомитися з путівкою дня. Вівся фоторепортаж подій у таборі.
Обов’язковим було
дотримання санітарно-гігієнічних вимог: створення порядку і затишку у
кабінетах, місцях відпочинку.
Комплектацію загонів
здійснено з урахуванням вікових особливостей дітей та їх інтересів. Всі діти
поділені на 5 загонів за віковими особливостями. Кожен загін мав свою назву(1
загін (учні 2 класу) – «Капітошка», 2 загін (учні 3 класу)– «Веселка», 3 загін
(учні 4, 5 класів)- «Вулкан»; 4 загін (учні 6, 7класів) – «Динаміт» 5 загін
(учні 8 класу) – «Адреналін», девіз, емблему. Особлива увага приділялася
організаційно-громадській діяльності: презентація загонів, виконання доручень, вибори активу, самостійний розподіл різних видів робіт,
участь у проведенні заходів, у підведенні підсумків різних конкурсів.
У таборі організовано самоврядування: в загонах обрано командира, відповідального за чергування по табору, за збереження порядку, чистоти в кімнатах, спортивного майна. Протягом зміни проводилася цікава і змістовна робота, кожен день приносив безліч нових вражень, нових відкриттів, деякі заходи стали для нас традиційними. Табірна зміна відкрилася урочистою лінійкою.
У вирішенні виховних завдань вихователі спиралися на вікові особливості психічного розвитку дітей і підлітків, враховували те, що молодші школярі спілкуються з ровесниками та пізнають світ переважно в іграх.
Значна увага приділялася трудовому вихованню, що сприяло прояву в дитині господарських здібностей, працелюбності. Протягом зміни кожен загін проводив трудові акції, рейди, операції, огляд конкурс чистоти загонових місць.
Велике значення приділялося ознайомленню учнів з традиціями та звичаями українського народу. Це такі заходи, як свято української казки, виготовлення іграшок з паперу, конкурс знавців українських прислів’їв та пісень.
В таборі використовувалися різні форми ігрової діяльності: народні ігри, ігри-конкурси, вікторини, ігри на місцевості. Велике зацікавлення викликали ігрові програми: спортивні змагання «Джунглі кличуть», веселі старти, спортивна вікторина. Конкурси стимулюють дитячу творчість. Всім хочеться бути переможцем у якомусь змаганні. Учні заздалегідь знають про правила, умови та нагородження, яке очікує на переможців. Діти із задоволенням брали участь у конкурсах:
• конкурс малюнків «Мій улюблений казковий герой»;
У таборі організовано самоврядування: в загонах обрано командира, відповідального за чергування по табору, за збереження порядку, чистоти в кімнатах, спортивного майна. Протягом зміни проводилася цікава і змістовна робота, кожен день приносив безліч нових вражень, нових відкриттів, деякі заходи стали для нас традиційними. Табірна зміна відкрилася урочистою лінійкою.
У вирішенні виховних завдань вихователі спиралися на вікові особливості психічного розвитку дітей і підлітків, враховували те, що молодші школярі спілкуються з ровесниками та пізнають світ переважно в іграх.
Значна увага приділялася трудовому вихованню, що сприяло прояву в дитині господарських здібностей, працелюбності. Протягом зміни кожен загін проводив трудові акції, рейди, операції, огляд конкурс чистоти загонових місць.
Велике значення приділялося ознайомленню учнів з традиціями та звичаями українського народу. Це такі заходи, як свято української казки, виготовлення іграшок з паперу, конкурс знавців українських прислів’їв та пісень.
В таборі використовувалися різні форми ігрової діяльності: народні ігри, ігри-конкурси, вікторини, ігри на місцевості. Велике зацікавлення викликали ігрові програми: спортивні змагання «Джунглі кличуть», веселі старти, спортивна вікторина. Конкурси стимулюють дитячу творчість. Всім хочеться бути переможцем у якомусь змаганні. Учні заздалегідь знають про правила, умови та нагородження, яке очікує на переможців. Діти із задоволенням брали участь у конкурсах:
• конкурс малюнків «Мій улюблений казковий герой»;
• конкурс загонових куточків, емблем;
•
конкурс виготовлення квіткових композицій;
• конкурс
малюнків на асфальті «Моє щасливе
дитинство»
• конкурс «Грайся разом з нами. Навчи
мене чудовій грі»;
• концерт – конкурс Карооке;
·
конкурс «Танцювальний марафон».
В таборі проводились різні змагання на
кращого художника, співака, читця. Протягом зміни діти прилучалися до світу
природи, усвідомлення її значущості. З цією метою проводяться різноманітні
заходи:
• екологічні бесіди, ігри і турніри;
• екскурсія на поле. Збір польових квітів;
• екологічні бесіди, ігри і турніри;
• екскурсія на поле. Збір польових квітів;
·
«Подорож
по країні Квіткарії»;
·
Екологічний десант «Рідний краю, я з тобою.»
У кінці табірної
зміни провели лінійку, на якій підвели підсумки відпочинку. Кожен учасник став
переможцем у якійсь номінації. Переможці нагороджувались дипломами, грамотами
та призами.
Немає коментарів:
Дописати коментар