вівторок, 5 березня 2019 р.

методичний тиждень «Розвиток пізнавальної діяльності учнів засобами уроку та позакласної роботи»

З 25 лютого по 01 березня 2019 у школі проведено методичний тиждень «Розвиток пізнавальної діяльності учнів засобами уроку та позакласної роботи». На засіданні методичної ради був розроблений план проведення тижня, призначені відповідальні за проведення даних заходів та  відкритих уроків в рамках визначеної теми.
Впродовж тижня в рубриці «Школа педагогічної майстерності» відкриті уроки були проведені вчителями Полуденної Надією Петрівною, Брянським Анатолієм Петровичем, Дігтяровим Віктором Григоровичем, Бєлєй Наталією Федорівною, Гавриленко Людмилою Петрівною.


Психологом школи Нагорною Юлією Володимирівною було проведено психологічну гру на визначення професійної діяльності. Брянською Наталією Миколаївною проведено методичний диспут-тренінг на тему: «Творчість вчителя – це необхідність чи данина моді».



З метою розвитку пізнавальної діяльності учнів засобами уроку та позакласної роботи впродовж тижня в школі проведено ряд заходів присвячених Всесвітньому дню дикої природи. Вчителькою Полуденною Н.П. з учнями 5 класу проведено конкурс малюнків «Різноманіття світу дикої природи»




Презентації та фотовиставки на тему «Птахи та тварини вінниччини, занесені до Червоної книги» (відповідальні класні керівники 9 та 10 класів-  Попова Л.А., Кучковська Г.Ф.)



«Люби і знай свій рідний край» - птахи і тварини в піснях, загадках, приказках та прислів’ях. Підготували та виступили учні 6 класу з класним керівником Заікіною Г.М.


Учні 8 класу  презентували відео-журнал «Птах року -2019» (Куманецька Л.А., класний керівник).





 Також учні 7 класу разом з Баніт М.О. підготували та провели вікторину «Я у світі не один! Що я знаю про тварин»


Цікавим  пройшов конкурс «Дерево мого роду» серед учнів 2-4 класів, який показав майстерність та креативний підхід до роботи самих діток та їх батьків.



 

 


Завершився  тиждень обговоренням відкритих уроків та підведенням підсумків .

Усі уроки та заходи проведені на високому та достатньому методичному рівні. Вчителі показали вміння вибору форм організації навчання які зумовлюються завданнями освіти і виховання, особливостями змісту різних предметів та їх окремих розділів, конкретним змістом занять, складом, рівнем підготовки і віковими можливостями учнів, використання нестандартних підходів до проведення уроків та виховних заходів.






Немає коментарів:

Дописати коментар